به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    مقاومت و واکنش

    چرا کارگران از کلاه ایمنی استفاده نمیکنند؟؟ جواب هایی که چندتن از آن ها دادند را بررسی میکنیم.

    1- بیش از حد گرم است - این بهانه در فصل تابستان شایع‏ترین است. دمای هوا در مناطق گرم ایران میتواند حتی به 50 درجه سانتیگراد (بیش از 122 درجه فارنهایت) هم برسد. استفاده از کلاه ایمنی در این دما باعث عرق ریختن از پیشانی به داخل چشم‏ ها می‏شود. کارگران معمولا کلاه ایمنی را برای خشک کردن عرق پیشانی شان برمیدارند و آن را دوباره بر سر می‏گذارند، تکرار این روند بعد از چند دقیقه به کلی حذف می‏شود. تجمع حرارت در داخل کلاه ایمنی و همچنین رطوبت حاصله از عرق تبخیر شده و عدم تهویه، باعث ناراحتی بسیاری برای فردی می‏شود که آن کلاه را پوشیده است، در نتیجه شخص ترجیح میدهد آن کلاه را که منبع ناراحتی او می‏گردد از سر خود بردارد.

    پاسخ – امروزه کلاه ‏های ایمنی با منافذ مخصوص تهویه بر روی کناره ‏ها و یا بالای کلاه وجود دارد. این منافذ اجازه می‏دهد هوا در داخل کلاه جریان داشته باشد و همین موضوع باعث کاهش درجه حرارت داخل کلاه و درنتیجه جلوگیری از تجمع رطوبت در آن ‏شود. این طراحی به طور خاص برای محل کار با دمای بالا ساخته شده است.

    2- احساس ناراحتی – برخی از کارفرمایان سعی می‏کنند برای صرفه ‏جویی در هزینه ‏ها، تجهیزات با قیمت پایین خریداری نمایند و برخی از این کلاه ‏های ایمنی دارای یک تسمه سر هستند که بسیار زبر و خشن می‏باشد و از مواد نرم مخصوص پیشانی ساخته نشده‏ اند، بنابراین پیشانی همواره در تماس با مواد پلاستیکی زبر می‏باشد. گاهی اوقات سر این پلاستیک نرم نیست و باعث قرمزی و خارش روی پوست می‏گردد.

    پاسخ – آسایش و راحتی در حال حاضر یک ویژگی مخصوص کلاه‏ های ایمنی جدید می‏باشد. راحتی یک کلاه می‏تواند از طریق یک بند انعطاف ‏پذیر که هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی در اطراف سر می‏پیچد تا کلاه را به پیشانی محکم کند، بهبود یابد. در برخی نیز یک نوار چرمی دور کلاه وجود دارد که خاصیت جذب دارد و به آسانی تمیز و یا تعویض می‏گردد. انواع نوارهای گهواره ‏ای امکان می‏دهند که در برخورد با سر احساس لطیف ‏تری به کاربر بدهد.

    3- همش میخواد بیفتد – من این را از داربست بندها و کسانی که در ارتفاعات کار می‏کنند زیاد شنیدم. کلاه ایمنی که آنها دارند، دارای یک بند چانه نیستند، بنابراین این موضوع باعث می‏شود هنگامی که کاربر به بالا یا پایین سر خود را خم می‏کند، به دلیل اینکه هر دو دستش درگیر کار است، سخت بتواند کلاه را بر روی سرش نگه دارد. اگر قرار باشد آنها همواره در حین کار مراقب نیفتادن کلاه باشند، نوک کلاه در جلو، از دید درست آنها ممانعت می‏کند. بعد از آنکه کلاه آنها از سکوی کار به پایین سقوط کند، آنها دیگر نمی‏توانند آن را بپوشند و بیشتر تمایل دارند کلاه را در یک جای امن کنار خود بگذارند تا در چند طبقه پایین‏تر و دور از دسترس.

    پاسخ – تسمه مخصوص چانه اطمینان می‏دهد از اینکه کلاه در هر شرایطی بر روی سر محکم نگه داشته شود. کلاه ‏های ایمنی بسیاری موجود هستند که دارای لبه کمتر و یا حتی بدون لبه هستند و امکان می‏دهند کاربر دامنه دید رو به بالا را هنگام کار و بستن داربست‏ها، بدون محدودیت، حفظ کند.

    4- من به آن عادت ندارم – این یک مسئله فرهنگی در کار است. کارگرانی که از این بهانه استفاده می‏کنند، به احتمال زیاد از یک فرهنگ کاری نشأت می‏گیرد که در واقع ایمنی به عنوان بخشی از فرهنگ اصلی کار، اجرا نمی‏شود. ایمنی یک بخش جدیدی از فرهنگ کار است که هنوز بسیاری از شرکت‏ها، آن فرهنگ را تصویب ننموده ‏اند، بنابراین افرادی که همیشه کار کرده ‏اند، عادت به پوشیدن چنین تجهیزات حفاظت شخصی ندارند.

    پاسخ – این مسئله به طور عمده، آموزش کارگران در رابطه با ایمنی در محل کار را مورد خطاب قرار می‏دهد. کارکنان جدید، به ویژه نیاز دارند که تمامی آموزش‏های لازم مربوط به ایمنی را قبل از اعزام به محل کار، طی کنند.

    5- این نوع پوشش، دید مردم را نسبت به موقعیت کاری من، خراب می‏کند – این بهانه ‏ای است که معمولا از کسانی که در موقعیت‏ های بالاتری قرار دارند، شنیده می‏شود. زیرا آنها دوست ندارند کلاهی را بپوشند که زیر دستان آنها نیز می‏پوشند. بویژه مدیران، دوست دارند نشان دهند که آنها متفاوت از آن افرادی هستند که زیر دستشان کار می‏کنند.

    پاسخ – کلاه ‏های ایمنی در انواع رنگ‏ها عرضه می‏شوند. متداول‏ترین رنگ‏های موجود که من تا الان مشاهده کرده ‏ام عبارتست از سفید، سبز، آبی، قرمز و زرد. بسیاری از سازمان‏ها از رنگ کلاه ‏ها برای نشان دادن سطح ارشد کارکنان، استفاده می‏کنند؛ به عنوان مثال، کلاه سفید معمولا برای مدیران، مهندسان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته می‏شود. اگر من بخواهم مهندسی را در یک محل ساخت و ساز بیابم، از طریق رنگ کلاه او، به راحتی تشخیص می‏دهم که آن فرد مهندس است یا خیر.

    6- هیچ چیزی بالای سر من وجود ندارد – معمولا این دلیل برای مواقعی است که در بالای سر کارگران چیزی غیر از آسمان نیست، مانند پشت بام، یک فضای روباز بر روی زمین، یا در ورود به محل کار در نزدیکی تابلوی «منطقه کلاه ایمنی».

    پاسخ – در حالیکه حوادث معمولا ناشی از خطرات موجود در بالای سرمان می‏باشد، این بدین معنا نیست که در نزدیکی زمین خطری ما را تهدید نمی‏کند. کلاه‏ های ایمنی همچنین برای محافظت سر از تابش مستقیم نور خورشید به سر ساخته شده ‏اند، بویژه آن دسته کلاه ‏هایی که مجهز به سیستم تهویه می‏باشند که در مناطق بسیار گرم با درجه حرارت بالا، بسیار مفید هستند. لبه کلاه ایمنی همچنین از تابش مستقیم نور خورشید به چشم‏ها، جلوگیری می‏کند.

    خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را خریداری نمایند. فروشگاه ایمن ترافیک کالا این امکان را برای شما فراهم نموده است. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

    کلاه ایمنی

    محمد
    پنجشنبه 27 شهريور 1399 - 22:53
    بازدید : 196

    جنس لباس کار

    جنس پارچه با توجه به شرایط کار و لزوم ظاهر لباس از نظر مقاومت در مقابل چروکیدگی و نیز عدم تولید الکتریسیته ساکن از مخلوط حدود 70% پنبه و 30% پلی استر و با وزن gr/m2 320 تا gr/m2 420 و با توجه به شرایط اقلیمی و فصول مختلف در نظر گرفته شود. در شرایطی که احتمال سوختن لباس کار در اثر ریختن پلیسه و یا تحت تأثیر حرارت زیاد وجود دارد (مانند لباس کار جوشکاری)، جنس لباس کار بایستی 90% پنبه باشد.

     به منظور استحکام بیشتر از پارچه با بافت کج راه با تراکم بالا (2 تار و یک پود) و نخ چهل دولا از نوع رینگ (Ring) استفاده گردد.

     به منظور دوام بیشتر رنگ و پیشگیری از رنگ دادن پارچه پس از شستشو و همچنین جلوگیری از آب رفتن پارچه از رنگهای راکتیو (Reactive) در رنگرزی پارچه استفاده شود.

     با انتخاب پارچه مرغوب و اعلاء، بکار بردن دوخت محکم و نیز چرخکاری دوبله درزها، لباس کار بادوام تولید گردد.

     با استفاده از الگوی مناسب، باید لباس کار شکیل و خوش دوخت بوده و در اندازه های استاندارد تهیه شود.

    لباسهای با قابلیت دید بالا (High Visibility Clothing):‌

    این گونه لباسها به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از ضربه و برخورد و به صورت ژاکت، بلوز شلوار با توجه به نوع محل کاربرد، به رنگهای براق و از جنس­های مختلف ساخته شده و امکان رویت فرد را در شرایط مختلف آب و هوایی و ساعات مختلف شبانه روز فراهم می­کنند.

    در انتخاب این لباسها علاوه بر ارزیابی ریسکهای ضربه و برخورد، لازم است مواردی نظیر شرایط کاری گرم یا سرد، وضعیت هوا (آفتاب، مه، باران، برف و ... ) و روشنایی نیز مورد توجه قرار گیرد.

    رانندگان لیفتراک و جرثقیل، کارگران حاشیه جاده و خطوط لوله و نیز کارکنانی که مسئول واکنش

    در شرایط اضطراری هستند، از جمله کسانی هستند که به این لباسها نیاز دارند.

     

    خرید لباس کار با قیمت مناسب و با کیفیت

    خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد.

    تمامی اطلاعات در مورد لباس کار را می توانید از فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دریافت کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    لباس کار

    محمد
    سه شنبه 25 شهريور 1399 - 23:53
    بازدید : 228

    دستکش ایمنی چیست؟

    همان طور که گفتیم استفاده از وسایل و تجهیزات ایمنی برای کار بسیار مهم است و بیشترین اولویت را دارد. یکی از قسمت‌های بدن که باید همیشه مورد توجه باشد و ایمنی آن در کار، حفظ شود، دست‌ها هستند. دقیقا بیشترین کار را دست‌ها انجام می‌دهند و گاهی امکان دارد که حادثه‌ای در محیط کار برای دست‌ها رخ دهد که قابل جبران و بازگشت نباشد. پس در اینجا اهمیت خرید دستکش ایمنـی واضح است. در حرفه‌هایی مانند آتش نشانی، محیط های شیمیای، کارگاه‌های صنعتی که دارای دستگا‌ه‌های فرز و مته و جوشکاری هستند و غیره استفاده از دستکش ایمنـی بسیار مهم است.

    البته این را هم در نظر بگیرید که برای انجام کار با هر دستگاهی باید به دستورالعمل‌ها توجه کنید چون برای مثال ممکن است از دستکشی استفاده کنید که مناسب نباشد و تسلط و دقت شما را برای انجام کار پایین بیاورد. پس حتما از دستکش مناسب و مخصوص استفاده کنید. همچنین هر نوع دستکش ایمنی باید با کیفیت و کار آمد باشد و باعث تعریق و یا حساسیت در مصرف کننده، نشود. حرکت دست باید در تمام دستکش‌های ایمنی راحت باشد و طراحی مکانیکی این دستکش‌ها به گونه‌ای باشد که فعالیت مصرف کننده را کمتر و یا محدود نکند.

    مواد سازنده‌ی دستکش ایمنـی

    دستکش ایمنی کار می‌تواند از الیاف و مواد متفاوتی مانند مواد پلیمری، پارچه‌ی کتان، چرم گاو، پنبه، مواد پلیمری و مواد پلاستیکی ساخته شود.

    دستکش ایمنی کار

    کار با فلزات، محصولات شیمیایی، جابجایی مواد اولیه خام که زوایای تیز و برنده دارند می تواند بسیار آسیب رسان باشد. دستکش ایمنی کار حالت زنجیر شکلی و بافت فلزی داشته و از دست ها در برابر خطر های گوناگون محافظت می نماید. از این دستکش ها که عموما با نام دستکش فلزی، زره دار و زنجیری شناخته می شود در محیط های تراشکاری و قصابی متداول می باشد.

    دستکش ایمنی ضد برش

    در محیط های کارگاهی که کارگران و کارمندان به صورت مستقیم با ماشین آلات و مواد اولیه خام سر و کار دارند، استفاده و خرید دستکش ایمنی ضرورت دارد. یکی از مهم ترین آنها را می توان دستکش ایمنی ضد برش عنوان نمود چرا که این دستکش ایمنی بسیاری از آسیب های وارده به دست ها را کاهش داده و از میزان خسارات وارده به کارگر می کاهد.

    دستکش ایمنی چرمی

    با خرید دستکش ایمنی چرمی در مواقع جوشکاری و کارهای ساختمانی بسیاری از آسیب های وارده به دست کاهش می یابد.

    دستکش ایمنی ضد اسید

    محیط ازمایشگاهی از دیگر مکان هایی است که امکان آسیب رسیدن به چشم ها، پوست و دست ها در هنگام کار با مواد شیمیایی وجود دارد. با خرید دستکش ایمنی ضد اسید تمامی خسارات مربوط به آسیب دست کاهش یافته و احتمال خطر کمتر خواهد شد. این دستکش ها انعطاف پذیری بالایی داشته و کار با آنها آسان است. این دستکش های ایمنی به صورت عمده از جنس لاستیک، مواد پلیمری همچون نیتریل، PVC، بوتیل، نئوپرن و وایتون می باشند.

    دستکش ایمنی الکتریسته

    این دستکش‌ها عایق جریان الکتریسته هستند و افرادی که با برق سر و کار دارند بسته به میزان ولتاژ باید از این دستکش‌ها استفاده کنند. از جمله مصرف کنندگان این دستکش‌ها می توان به تکنسین‌های سازمان برق و یا متخصصان طراحی و پیاده سازی دکل برق اشاره کرد.

    دستکش ایمنی آتش نشانی

    این دستکش‌ها برای آتش‌نشان‌ها و برای محیط های عملیاتی طراحی می شوند که درجه حرارت بسیار بالا است همچنین در بعضی از این عملیات، آتش نشان لازم است که مستقیما با آتش تماس داشته باشد. بنابراین الیاف و جنس این دستکش‌ها نسوز است و حالت مکانیکی مناسبی دارد که تسلط و دقت آتش نشان را کم نکند.

    دستکش ایمنی جوشکاری آرگون

    امور جوشکاری و کار با تجهیزات مربوط به آن استفاده از دستکش ایمنی محافظ دست را تاکید کرده و در صورت عدم توجه به استفاده از دستکش های ایمنی خطرات بسیاری همچون سوختگی در کمین جوشکاران می باشد. الیاف به کار رفته در این دست کش ها از جنس چرم، پنبه نسوز، آرامد، پشم شیشه، بافت آلومینیوم می باشد.

    دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

    دستکش ایمنی

    محمد
    سه شنبه 25 شهريور 1399 - 23:25
    بازدید : 241

    نکات ایمنی جوشکاری

    به هنگام انجام عملیات جوشکاری توجه به نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات ایمنی ویژه اهمیت بسیار بسیار زیادی دارد چرا که عدم توجه به آن خسارت های جبران ناپذیر مالی و جانی رقم می زند. از آنجایی که کار با دستگاه جوش و برق امری بسیار خطرناک می‌باشد ، نباید در مواجه با آن سهل انگاری نمود.

    دانستن و بکارگیری نکات ایمنی در حین اجرای جوشکاری سبب می‌شود خطرات ناشی از آن که حتی ممکن است منجر به مرگ شود به کمترین مقدار خود برسد.

    استفاده از عینک و شیلد مخصوص برای جوشکار امری بسیار واجب و ضروری می‌باشد زیرا در صورت عدم استفاده از این وسایل ایمنی ، اشعه قوس الکتریکی اثرات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

    به منظور حفاظت بدن در برابر ذرات فلزی مذاب ، جوشکار باید از لباس کار و پیش بند مخصوص استفاده کند.

    جوشکار برای انجام عملیات جوشکاری باید دستکش دست کند زیرا ذرات مذابی که در حین جوشکاری به اطراف قوس الکتریکی پرتاب می‌شوند باعث سوختگی شده و بسیار خطرناک می‌باشند. علاوه بر آن تمیز نمودن جوش درزها قبل از جوشکاری و بعد از آن با دست لخت امکان پذیر نیست.

    اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمزی که حین ایجاد قوس و بعد از آن به وجود می‌آید اثرات نامطلوبی بر چشم و پوست می گذارد ، بنابراین برای انجام جوشکاری‌های کوتاه باید از نقاب‌های دستی و برای جوش کاری‌های بزرگ باید از نقاب‌هایی که بر روی سر ثابت می‌مانند استفاده نمود.

    در صورتی که جوشکار کار را متوقف کند باید با زدن کلید اصلی دستگاه مدار را قطع نماید.

    در صورت اتمام محل جوشکاری توسط جوشکار و مشغول شدن آن در مکانی دیگر، باید بقیه جوشکاران را از آن آگاه نموده تا از ایجاد حوادث مربوط به برخورد با آن و ایجاد سوختگی پرهیز شود.

    در صورت انجام جوشکاری در داخل مخازن، تمهیدات لازم باید در خصوص بیرون کشیدن جوشکار در مواقع خطر اندیشیده شود. علاوه بر آن یکی از افراد باید مسلط به جوشکار بوده تا بتواند در هنگام بروز حادثه به وی کمک کند.

    ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات ایمنی آماده فروش انواع تجهیزات ایمنی اعم از لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی، دستکش ایمنی و ... است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این تجهیزات از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

    تجهیزات ایمنی

    محمد
    سه شنبه 25 شهريور 1399 - 23:00
    بازدید : 218

    تجهیزات ایست و بازرسی

    علاوه بر چراغ گردان امداد و چراغ گردان پلیسی، تجهیزات ایست و بازرسینیز از تجهیزات پلیسی می باشند که به جهت استفاده پلیس و برای حفظ امنیت و برقراری آرامش شهروندان در سراسر کشور و در ایست های بازرسی مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش ما در نظر داریم تا شما را با انواع تجهیزات ایست و بازرسی آشنا سازیم تا بتوانید در هنگام خرید تجهیزات ایست و بازرسی از قبل با انواع تجهیزات پلیس آشنایی لازم را داشته باشید.

    قبل از شروع این بحث  انتظار می رود که با نحوه ایست و بازرسی پلیس آشنایی اولیه را داشته باشید و بدانید که ایست و بازرسی مکانی است که با قرارگیری چند مخروط و یا بشکه در اطراف مسیری به صورت راهبند ایجاد می شود و این مکان در مسیر خودروها قرار گرفته می شود و افسرانی وجود دارند که از تابلو ایست و بازرسی استفاده می نمایند و در صورت مشکوک شدن به ماشین و یا وسیله ای می توانند با استفاده از تابلو ایست بازرسی دستور ایست و بازرسی ماشین را بدهند.

    تابلوهای ایست و بازرسی

    از جمله وسایل ایست و بازرسی می توان به این موارد اشاره نمود: راه بند، تابلو ایست بازرسی، جدا کننده، بشکه ایمنی و راکت بازرسی بدنی. تابلو ایست و بازرسی تابلویی می باشد که بیشتر در پلیس راه ها و ایستگاه های نظامی استفاده می شود و به جهت امنیت جاده و شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد. تابلو ایست بازرسی از بهترین مواد اولیه تهیه و تولید می شود و پس از گذشت مدتی دچار رنگ پریدگی و فرسایش نمی شوند. تابلو ایست بازرسی در مکان هایی که ایست و بازرسی انجام می شود نصب و اجرا می شود و در صورت مشکل امکان تعمیر تابلو ایست و بازرسی امکان پذیر می باشد. به هنگام برخورد با تابلو ایست بازرسی باید ماشین را متوقف نموده تا در صورت نیاز به سوالات پلیس های راهبند پاسخ دهید.

    در کنار موارد ذکر شده تابلو ایستادن ممنوع  و یا تابلو ایست ممنوع نیز وجود دارد که به افراد می فهماند که ایستاندن در این نقطه ممنوع می باشد و اجازه ایستادن در آن نقطه وجود ندارد. خرید تابلو ایست ممنوع از طریق سایت های معتبر بسیاری امکان پذیر می باشد تنها به هنگام خرید و فروش تجهیزات ایست و بازرسی باید آگاهی لازم را از قیمت تجهیزات ایست و بازرسی داشته باشید.

    کلام آخر

    چراغ گردان پلیس و امداد روی انواع خودرو امداد و پلیس نصب شده و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. رنگ چراغ گردان در هر خودرو متفاوت بوده و طبق استانداردها انتخاب می شود. در ضمن تکی و یا دوتایی بودن، گردان و یا ثابت بودن چراغ ها نیز با هم متفاوت هستند. اما مهمترین آیتمی که در قیمت چراغ گردان تاثیر مستقیم دارد استفاده از چراغ ال ای دی و یا لامپ ساده است. قیمت خرید چراغ گردان ال ای دی نسبتا بیشتر است اما ماندگاری این مدل بیشتر از انواع ساده آن می باشد. به جهت آشنایی با قیمت تجهیزات ایست و بازرسی و به طور کلی تجهیزات پلیسی می توانید اطلاعات لازم را از کارشناسان سایت ایمن ترافیک کالا دریافت نمایید.

    چراغ امداد

     

    محمد
    شنبه 15 شهريور 1399 - 19:26
    بازدید : 220

     

    استوانه ایمنی

    استوانه ایمنی  یا همان استوانه ترافیکی باتومی با توجه به انواع مختلفی که دارند نظیر استوانه ترافیکی فلزی و یا استوانه ترافیکی استیل و استوانه ترافیکی شب ­نما کاربردهای متفاوتی نیز دارند. به طور مثال از استوانه ترافیکی فلزی بدلیل مقاومت بالا و جنس سخت بیشتر برای حفظ امنیت ساختمان ها و یا مغازههایی که دارای اموال ارزشمند هستند و در کنار خیابان ها واقع شدند استفاده میشود تا از تصادفاتی که به عمد و با هدف تخریب صورت میگیرد جلوگیری کند.

    استوانه ترافیکی و کاربرد آن در پلهای ورودی ساختمان ها

    امروزه با توجه به اینکه اکثر ساکنین شهرها دارای خودرو سواری میباشند، محل مناسب و امن برای پارک خودرو یکی از دغدغه­های شهرنشین ها است. اکثر مردم قبل از سکونت در خانه جدید باید محلی که برای پارک خودروی آن­هادرنظرگرفتهشدهرامشاهدهکنندتاازمناسببودن آن اطمینان حاصل نمایند. حال اگر منطقه زندگی آنهادرمکانهای پر رفت و آمد باشد حتماً مسئله پارک خودروهای مزاحم در مکانهایی که اختصاصی است و هزینه آن پرداخت شده مانند ورودی پارکینگ ساختمان و یا پلهای ورودی ساختمان هامهم وغیرقابل چشم پوشی است. در خیلی موارد ساکنین با نصب بنر و درج متنهایی اخطار به رانندگان جهت جلوگیری از پارک کردن میدهند ولی در بعضی مواقع کارساز نیست. به همین دلیل برای جلوگیری از پارک کردن خودروهای مزاحم استفاده از موانع ترافیکی گوناگون نظیر گلدان های بتنی شهری، مخروط ترافیکی و یا نصب استوانه ترافیکی و کله قندی توصیه میشود. بدلیل امکان جابجایی آسان نصب استوانه ترافیکی و کله قندی در پلهای ورودی ساختمان ­هابیشتر مورد توجه قرار میگیرد. نحوه نصب استوانه ترافیکی بسیار راحت بوده و نیاز به نصاب و حرفه خاصی ندارد و هر فرد میتواند به راحتی در محل مورد نظر آن را نصب کند. استوانه ترافیکی قیمت مناسبی دارد و تهیه آن جهت استفاده در پلهای ورودی ساختمان هابرای افراد مقرون بصرفه میباشد.

    قیمت انواع استوانه ترافیکی به چه چیزهایی بستگی دارد؟

    یکی از روش های متداول استفاده از استوانه های ایمنی، تعیین و مشخص کردن محل عبور وسایل نقلیه است و از مزیتهای بارز این سیلندرهای ایمنی که موجب شده تا مورد توجه و استفاده قرار بگیرند هزینه پایین و نصب آسان آنهاست؛زیرا معمولاً توسط 4 یا 6 پیچ روی سطح مورد نظر نصب میشوند و زمان زیادی نمیگیرند. از دیگر مزایایی که میتوان برای این نوع تجهیزات ایمنی نام برد ساخته شدن از پلاستیک بادوام، سهولت تمیز کردن آنها،قابلیت دید بالا بدلیل وجود نوارهای شبرنگ سفید در شب و روز، قابلیت استفاده در فضاهای باز و بسته، مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی و …است. باتوجهبهتماممزیتهایی که نام برده شد هنگام خرید و تهیه باید به انواع و ابعاد استوانه ترافیکی دقت کرد که این امر تاثیر مستقیم روی قیمت محصول دارد.

    کلام آخر

    استفاده از استوانه ترافیکی برای کنترل ترافیکی در خیابان ها، جلوگیری از ورود خودرو ها به مسیر مشخص و .... مرسوم است. خرید استوانه ترافیکی نیاز به داشتن اطلاعات کافی درباره انواع استوانه ترافیکی دارد. شما باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از انواع استوانه برای کاربری شما مناسب است. قیمت استوانه ترافیکی نیز بسته به متریال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنین اندازه آن متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل به کسب دریافت اطلاعات کامل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. استوانه ترافیکی ارائه شده در این سایت دارای گارانتی کیفیت و سلامت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع استوانه ترافیکی، فروش بی واسطه محصولات را با مناسبترین قیمت در دستور کار خود دارد.

    استوانه ترافیکی

    محمد
    شنبه 15 شهريور 1399 - 14:52
    بازدید : 219

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 20
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه